PDA

View Full Version : JoBlo and Arrow make asses of themsleves for Freak Out...


The Arrow
04-20-2004, 10:00 AM
Hye guys, thought you might get some laughs out of this;

JoBlo and I were asked by the people behind "Freak Out" the movie to take pictures with the "Freak Out" doll (for which I provided the voice in the film).

This is what happened...OUR CAREERS ARE OVER ;)

http://www.freakoutmovie.com/loon.htm

C-Desecration-
04-20-2004, 10:23 AM
http://www.freakoutmovie.com/images/loon4.jpg


Oh boy . . .
The tabloids are going to have a field day with this one.
;)

spacemonkey
04-20-2004, 11:58 AM
http://www.freakoutmovie.com/images/loon7.jpg

LOL! You like to get fucked up and do some fucked up shit Arrow! :D

The Arrow
04-20-2004, 12:29 PM
Yeah we decided to have fun with it; meanwhile that doll sucks a mean..."bleep" ;)

Reigh Kaufman
04-20-2004, 12:52 PM
Arrow and JoBlo

Two men so mean, they narcotised and gang-bang-date-raped a little girls teddy bear.

Tomorrow, Beaker from The Muppets confesses:

INDIANA SEV 'FISTED' ME TO MAKE ME TALK.




;)

Tres cool pics, guys.

APzombie
04-20-2004, 02:25 PM
Now that what I call a fu*king show!

EvilDeadGirl
04-20-2004, 02:27 PM
That poor poor doll......what am I sayin'?! I'd like to take that doll's place in the future. ;)

Kaos
04-20-2004, 02:27 PM
Well, at least they're having fun. The bear, however, may have had some objections though.:D :p

Kaos
04-20-2004, 02:28 PM
Originally posted by EvilDeadGirl
That poor poor doll......what am I sayin'?! I'd like to take that doll's place in the future. ;)

Can we get pictures of that too?!;)

Fettdog
04-20-2004, 05:25 PM
LMFAO! :D

Looks like you guys had a great time.................but not as great as the doll! ;)

Chucky_Darko
04-20-2004, 07:18 PM
That doll's life will never be the same... two sick-fucks emotionally damaged him!!! One of them is actually his voice... deep :confused:

Haddonfield
04-20-2004, 09:47 PM
Originally posted by Reigh Kaufman
Arrow and JoBlo

Two men so mean, they narcotised and gang-bang-date-raped a little girls teddy bear.

Tomorrow, Beaker from The Muppets confesses:

INDIANA SEV 'FISTED' ME TO MAKE ME TALK.




;)

Tres cool pics, guys.



LMFAO!

But that wasnt Sev, he is to cool for that. Sounds like Beaker was covering up for someone.

sharkstank
04-20-2004, 11:59 PM
oh how the mighty have fallen:D
that bear should sue your asses

WWWWWWOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

dellamorte dellamore
04-21-2004, 07:58 AM
It's baby Jason , now we know why he was so disturbed he decided to kill a bunch of young camp counselors and teens , he was having flashbacks of his Jo Arrow sex romp .

ERIN_LoJ
04-21-2004, 12:27 PM
Originally posted by EvilDeadGirl
That poor poor doll......what am I sayin'?! I'd like to take that doll's place in the future. ;)

LMAO Amen sister ;)

Cute pictures guys

!MorganOnyx!
04-23-2004, 06:59 AM
Have y'all noticed that on the picture where THE ARROW tells the doll to "smoke it!!" he looks exactly like BRUCE WILLIS during his 'DIE HARD' days!!! That could NEVER be a bad thing!

X-Nightcrawler
04-23-2004, 08:20 AM
Hahahahaha!! That's a frickin' party!