ONLINE

Latest Movie Hotties Headlines

Is Nicola Peltz the next Megan Fox?

Mar. 31, 2014by: Cherry Liquor

Michael Bay is hoping that TRANSFORMERS: AGE OF EXTINCTION having Mark Wahlberg in the cast will help to wash the Shia LeBeouf taste out of our collective audience mouth when it gets released in June this upcoming summer. I can only imagine that's his reasoning in making sure that they cast gets a total overhaul.

That line of logic might have something to do with Nicola Peltz getting cast in the main young female role this time around. Instead of going with a model like he did with Rosie Huntington-Whiteley, which was met with mostly negative feedback, Bay is playing it smart by keeping with an actress, however briefly established she is, similar to when he cast Megan Fox in the first TRANSFORMERS movie. Peltz is probably ringing bells for those of you who have been keeping up with the A&E series "Bates Motel," where she's playing Bradley, that cute blonde who beds Norman and then totally disses the budding psychopath.

At Nickelodeon's Kids Choice Awards this weekend, Peltz was a display of wow in her tight white two piece outfit, showing off her svelte frame and tidy, easy beauty which easily bid homage to how Fox appeared in her earlier, non-surgically enhanced days. As for whether or not Nicola will have the same impact, I guess we have a few more months to determine that.

Click on each photo to enlarge!

Source: Just Jared

MORE FUN FROM AROUND THE WEB

Drool Back
Not registered? Sign-up!
Or

+0
12:51AM on 06/18/2014

She's hot but...

she's no megan fox
she's no megan fox
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
7:30PM on 03/31/2014
Anyone else think she looks like a young Tara Reid?
Anyone else think she looks like a young Tara Reid?
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
7:39PM on 03/31/2014
Kinda, sorta. The eyes and lips reminding me of Scarlett Johansson.
Kinda, sorta. The eyes and lips reminding me of Scarlett Johansson.
6:11PM on 03/31/2014

Looking Good

She's attractive but needs some help with her posing. The poor thing looks all stiff and stuff.
She's attractive but needs some help with her posing. The poor thing looks all stiff and stuff.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
4:47PM on 03/31/2014

Who's Megan Fox? :P

Fuck, Nicola's hot! Let's hope she stays away from the knife; off-screen, that is. ;)
Fuck, Nicola's hot! Let's hope she stays away from the knife; off-screen, that is. ;)
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
1:32PM on 03/31/2014
She is definitely hotter than the present day Meghan Fox, and if she isn't hotter than Meghan during her "Prime" days(haha get it), then she is pretty close. Meghan always had a huge turnoff with me, even pre-surgery, and that was the fact that she always made a pretty big effort to make it clear to the world that she would never ever do nudity.
She is definitely hotter than the present day Meghan Fox, and if she isn't hotter than Meghan during her "Prime" days(haha get it), then she is pretty close. Meghan always had a huge turnoff with me, even pre-surgery, and that was the fact that she always made a pretty big effort to make it clear to the world that she would never ever do nudity.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
6:19PM on 03/31/2014
Meghan Fox never did it for me either. But post-surgery she's just plain scary looking. Combine that with her calling Michael Bey a nazi, and she may never work again.
Meghan Fox never did it for me either. But post-surgery she's just plain scary looking. Combine that with her calling Michael Bey a nazi, and she may never work again.
7:33PM on 03/31/2014
I can't find and pictures of this Meghan Fox you guys speak of. Hmm.
I can't find and pictures of this Meghan Fox you guys speak of. Hmm.
12:02PM on 03/31/2014
Nope.
Nope.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
-1
12:00PM on 03/31/2014
Yes.
Yes.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
10:14AM on 03/31/2014
She's cute, but she'll never live The Last Airbender down. "We have to show the Decepticons that we believe in our beliefs as much as they believe in theirs."
She's cute, but she'll never live The Last Airbender down. "We have to show the Decepticons that we believe in our beliefs as much as they believe in theirs."
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
View All Comments

Latest Movie News Headlines


Top
Loading...

Celebrity Boobies Of The Day

More
Kether?

Movie Hottie Of The Week

More
Robbie Baron

Most Popular Movie Hottie Stories

Latest Hot Celebrity Pictures

More
kelly-brook kelly-brook kelly-brook