Latest Entertainment News Headlines

Efron, Orson Welles

08.21.2008


Twitch have a first look at Zac Efron in Richard Linklater's (BEFORE SUNSET) ME AND ORSON WELLES. You can check the gallery out by clicking on the pic ABOVE. The film tells the story of a 17-year-old boy (Efron) who is cast in a young Orson Welles' theatrical production of "Julius Ceasar" in 1937. Apparently that's it. I don't know. Screw Orson Welles, man. That guy ate Moonbase One and tried to stew Cliffjumper and Jazz. Hi, I'm James and I'm a huge TRANSFORMERS geek. Sorry.
Extra Tidbit: Anyone see Linklater's WAKING LIFE?
Source: Twitch

RECOMMENDED MOVIE NEWS

MORE FUN FROM AROUND THE WEB

Strikeback
Not registered? Sign-up!
Or

12:03AM on 08/23/2008

grrrrr

i love orson welles so its sad that one of my least favorite working directors is doing this.
and i hated waking life. not a fan of really anything that linklater has done.
i love orson welles so its sad that one of my least favorite working directors is doing this.
and i hated waking life. not a fan of really anything that linklater has done.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
9:30AM on 08/22/2008
I dunno about this but Waking Life is amazing
I dunno about this but Waking Life is amazing
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+0
4:49AM on 08/22/2008

WTF?

Why is Linklater making a film with the vacuum of talent that is Efron? I mean a newborn chimp has more acting chops than this little pussy....
Why is Linklater making a film with the vacuum of talent that is Efron? I mean a newborn chimp has more acting chops than this little pussy....
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
11:05PM on 08/21/2008
Those are two names I never want to see in the same sentence.
Those are two names I never want to see in the same sentence.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
10:29PM on 08/21/2008
No.
No.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
8:59PM on 08/21/2008

I like Efron

Dude sang the best song in Hairspray. (I never watched them HSM movies)
Dude sang the best song in Hairspray. (I never watched them HSM movies)
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
7:02PM on 08/21/2008
I'm sure you're joking moviedude923, so I will go ahead and laugh at your joke.
Ha, haha, hahahaha, [link]
I'm sure you're joking moviedude923, so I will go ahead and laugh at your joke.
Ha, haha, hahahaha, [link]
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+0
5:32PM on 08/21/2008

Efron sux

Efron is a little pussy, I take shit's bigger than him. Lastly, He has no talent like someone else has stated. He's a modern day luke perry
Efron is a little pussy, I take shit's bigger than him. Lastly, He has no talent like someone else has stated. He's a modern day luke perry
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
5:07PM on 08/21/2008

SUCKS IT BIG!

Efron is an untalented ignorant pole-smoker. He's like Luke Perry or any of those other 90's hasbeen 90210 douchebags. In 10 years he will be making straight to DVD shit movies or LifeTime movies of the week.

Efron is an untalented ignorant pole-smoker. He's like Luke Perry or any of those other 90's hasbeen 90210 douchebags. In 10 years he will be making straight to DVD shit movies or LifeTime movies of the week.

Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
4:59PM on 08/21/2008

efron: the next big thing

efron is the next daniel day-lewis. fuck all yall. HSM3 anyone (short for high school musical 3)
efron is the next daniel day-lewis. fuck all yall. HSM3 anyone (short for high school musical 3)
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+0
4:28PM on 08/21/2008
LOL at the end of the article. That movie was awesome.

And Efron can suck it, he'll disappear within 10 years and we'll have "The True Hollywood Story" on him...
LOL at the end of the article. That movie was awesome.

And Efron can suck it, he'll disappear within 10 years and we'll have "The True Hollywood Story" on him...
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+0
4:23PM on 08/21/2008
I love Linklater, but Efron can suck it.

Waking Life is a fantastic film!
I love Linklater, but Efron can suck it.

Waking Life is a fantastic film!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
View All Comments

Latest Entertainment News Headlines


Top
Loading...

Featured Youtube Videos

Views and Counting

Movie Hottie Of The Week

More