Latest Entertainment News Headlines

New Skyline trailer looks remarkably awesome!

09.29.2010

I really don't think I'll like SKYLINE the movie. Yet as my heart keeps telling me, "Sampson, this movie is gonna stink! Don't be fooled!!" my eyes see this new trailer and say, "I want to see this like right NOW."

Yes, there's a good chance this will be completely ridiculous but there's something beautiful about the spectacle of giant alien ships just destroying Earth. Of course, that can't be the entire story of the movie and that's what worries me. But for now, I'm not worrying about that. As a piece of movie marketing, this SKYLINE trailer pretty much kills it. It makes me want to see this movie against my better judgment. Check it out below (or click here to see it in HD) and see if you agree.

Source: Apple

RECOMMENDED MOVIE NEWS

MORE FUN FROM AROUND THE WEB

Strikeback
Not registered? Sign-up!
Or

+0
4:07AM on 10/01/2010
I was really excited about this movie after seeing the teaser in the theater. Now that I've actually seen some of the acting in the second trailer, I'm quite turned off. The special effects in the movie look pretty damn good, but a movie CANNOT be good without a good cast. I feel like the black guy (his name escapes me) should stick to doing mediocre comedy.
I was really excited about this movie after seeing the teaser in the theater. Now that I've actually seen some of the acting in the second trailer, I'm quite turned off. The special effects in the movie look pretty damn good, but a movie CANNOT be good without a good cast. I feel like the black guy (his name escapes me) should stick to doing mediocre comedy.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
1:53AM on 10/01/2010
Shitty acting. Good sfx. Black guy. Independence day made millions off of it
Shitty acting. Good sfx. Black guy. Independence day made millions off of it
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+0
1:47AM on 10/01/2010
This looks pretty badly acted, too much like Independence Day, and the direction looks terrible. However, the special effects and action look great. I'm so conflicted. I get the sense this is gonna be another spectacle that people will see, but will be pretty bad. I just don't know. We'll see when it comes along I guess. I do think Battle LA will be better though.
This looks pretty badly acted, too much like Independence Day, and the direction looks terrible. However, the special effects and action look great. I'm so conflicted. I get the sense this is gonna be another spectacle that people will see, but will be pretty bad. I just don't know. We'll see when it comes along I guess. I do think Battle LA will be better though.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
11:13AM on 09/30/2010
Maybe this will be one of those movies where the SFX are terrible looking in the foreground but look awesome when they're further away.
Maybe this will be one of those movies where the SFX are terrible looking in the foreground but look awesome when they're further away.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
9:04AM on 09/30/2010

Yikes

Nothing gets me more excited than good sci-fi and alien invasion films. But come on... this looks like those 'Transmorphers' rip-offs you find in the redbox, only 'Skyline' has a real budget. It was made by the AVP:R directors, and that tells me (as does the trailer) that the F/X will be great, but they can't direct an actor to save their lives.
Nothing gets me more excited than good sci-fi and alien invasion films. But come on... this looks like those 'Transmorphers' rip-offs you find in the redbox, only 'Skyline' has a real budget. It was made by the AVP:R directors, and that tells me (as does the trailer) that the F/X will be great, but they can't direct an actor to save their lives.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+0
8:04AM on 09/30/2010

AGREED ...

With the article -- for those who's knocking the trailer, do you prefer the sci-fy of the 70s/80s? LOL
With the article -- for those who's knocking the trailer, do you prefer the sci-fy of the 70s/80s? LOL
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+4
2:27AM on 09/30/2010
Looks like Cloverfield meets Independance Day, I like it!
Looks like Cloverfield meets Independance Day, I like it!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+5
2:06AM on 09/30/2010

Remember These Words!

"From the directors of Alien vs Predator 2: Requiem". Nuff said.
"From the directors of Alien vs Predator 2: Requiem". Nuff said.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
1:35AM on 09/30/2010
How is this not coming straight to video?
How is this not coming straight to video?
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
12:43AM on 09/30/2010

Woah...

Dragon Wars 2: Alien Boogaloo
Dragon Wars 2: Alien Boogaloo
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
11:06PM on 09/29/2010

I'm torn

I admit, with a 5 million dollar budget, it looks pretty good (FX and cinematography wise).

However, it may end up being a popcorn movie but it should be better than Transformers 2.
I admit, with a 5 million dollar budget, it looks pretty good (FX and cinematography wise).

However, it may end up being a popcorn movie but it should be better than Transformers 2.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
11:06PM on 09/29/2010
WTF are people whining about .. this has got the looks of a summer blockbuster in the middle of winter..Im there. Theres no way in hell this is worse than Transformers 2
WTF are people whining about .. this has got the looks of a summer blockbuster in the middle of winter..Im there. Theres no way in hell this is worse than Transformers 2
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
10:35PM on 09/29/2010
i heard the voice of modern marvels in there. cant be half bad then.

it does look entertaining.
i heard the voice of modern marvels in there. cant be half bad then.

it does look entertaining.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
10:05PM on 09/29/2010

ID4:2?

Looks decent. I'll prolly see it. Monsters looks better though.
Looks decent. I'll prolly see it. Monsters looks better though.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
9:57PM on 09/29/2010
Are you people serious? This looks damn awful. And what a sorry ass cast. I could understand if maybe the production values were top notch and cast were decent, but everything about this screams video game cutscene footage.
Are you people serious? This looks damn awful. And what a sorry ass cast. I could understand if maybe the production values were top notch and cast were decent, but everything about this screams video game cutscene footage.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+4
9:40PM on 09/29/2010

I'll see it

It looks like a mixture of Independence Day and Transformers, which I liked both. It ain't gonna win any Oscars, but it looks like a decent sci-fi movie (definitely better than a Scy-fi original) with good action and effects that should be seen in the theaters.
It looks like a mixture of Independence Day and Transformers, which I liked both. It ain't gonna win any Oscars, but it looks like a decent sci-fi movie (definitely better than a Scy-fi original) with good action and effects that should be seen in the theaters.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+7
9:39PM on 09/29/2010
Eric Balfour is a negative, not a positive. Anyway, those special effects do not look complete. As apparent as that is, it also seems like they're going to stay that way in the final film. The LA setting really gives the film a B-grade SyFy Channel feel.
Eric Balfour is a negative, not a positive. Anyway, those special effects do not look complete. As apparent as that is, it also seems like they're going to stay that way in the final film. The LA setting really gives the film a B-grade SyFy Channel feel.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+2
9:12PM on 09/29/2010
As much as I've wanted to see more of Eric Balfour since I saw him in The Texas Chainsaw Massacre, this doesn't look really good. Everything in that trailer I've already seen in Independance Day, War of the Worlds, and Cloverfield. The new film Monsters looks more interesting
As much as I've wanted to see more of Eric Balfour since I saw him in The Texas Chainsaw Massacre, this doesn't look really good. Everything in that trailer I've already seen in Independance Day, War of the Worlds, and Cloverfield. The new film Monsters looks more interesting
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+13
8:59PM on 09/29/2010
admit it, the quick reaction shot of Eric Balfour when the tentacles grab the helicopter is unintentionally hilarious.
admit it, the quick reaction shot of Eric Balfour when the tentacles grab the helicopter is unintentionally hilarious.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+0
8:43PM on 09/29/2010
Meh.
Meh.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
8:24PM on 09/29/2010
Eric Balfour...the finest actor of this or any generation! The next Will Smith!.......okay, maybe not but it is nice to see a lesser known actor headlining a flick like this.
Eric Balfour...the finest actor of this or any generation! The next Will Smith!.......okay, maybe not but it is nice to see a lesser known actor headlining a flick like this.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
8:18PM on 09/29/2010
That trailer shows what I felt Independence day should have been...
That trailer shows what I felt Independence day should have been...
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
8:16PM on 09/29/2010
This trailer nailed every cheesy 'vs alien invasion' cliche that the sci-fi channel can pump out.
This trailer nailed every cheesy 'vs alien invasion' cliche that the sci-fi channel can pump out.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+3
7:59PM on 09/29/2010
All I could think of during the trailer was "We will not go quietly into the night..."

Wow, that looked like crap.
All I could think of during the trailer was "We will not go quietly into the night..."

Wow, that looked like crap.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
7:46PM on 09/29/2010

Yikes

Really cheesy acting and lines...
Really cheesy acting and lines...
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
7:48PM on 09/29/2010
...and no, special effects alone do not sell me; I am not a 6 year old boy.
...and no, special effects alone do not sell me; I am not a 6 year old boy.
+1
7:34PM on 09/29/2010

Holy Cow

Gotta see it.
Gotta see it.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
-5
7:29PM on 09/29/2010
It looks pretty decent but I'm sort of getting a Cloverfield vibe about the film
It looks pretty decent but I'm sort of getting a Cloverfield vibe about the film
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+3
7:27PM on 09/29/2010
Garbage acting, cool special effects.
Garbage acting, cool special effects.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
7:10PM on 09/29/2010

Its funny...

How people are saying this looks like a Sci-Fi Network movie, with a bigger budget, but isn't that what makes this movie, and a Scy-Fi movie differnt, the budget?

But some of the Sci-FY channel movies are worth the watch, but most are horrid. Sharkapus? Ananaconda 3 with david Hasselhof? Yeti, ridiculious! They just need to stop making a new movie every week, and save up for one or two great ones a year!
How people are saying this looks like a Sci-Fi Network movie, with a bigger budget, but isn't that what makes this movie, and a Scy-Fi movie differnt, the budget?

But some of the Sci-FY channel movies are worth the watch, but most are horrid. Sharkapus? Ananaconda 3 with david Hasselhof? Yeti, ridiculious! They just need to stop making a new movie every week, and save up for one or two great ones a year!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
6:45PM on 09/29/2010
alot of this looked like a Straight to DVD film with a bigger budget..

i'll wait to hear word of mouth..
alot of this looked like a Straight to DVD film with a bigger budget..

i'll wait to hear word of mouth..
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
5:57PM on 09/29/2010
Great trailer. Looks fantastic. Also, good for Donald Faison. He deserves the success.
Great trailer. Looks fantastic. Also, good for Donald Faison. He deserves the success.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
5:45PM on 09/29/2010
I love me some sci-fi! Not sure about this.. definitely a rental.
I love me some sci-fi! Not sure about this.. definitely a rental.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
5:43PM on 09/29/2010
Wow and this is an independent movie.
Wow and this is an independent movie.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
5:38PM on 09/29/2010
Thats a bingo.
Thats a bingo.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
5:29PM on 09/29/2010
You mean ID4 and Tranformers had a baby at half the budget?! Where can I sign up?!
You mean ID4 and Tranformers had a baby at half the budget?! Where can I sign up?!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
5:26PM on 09/29/2010
This looks like a Sci-Fi (Scy-Fi? However they spell it now) original movie with a slightly larger budget. The CGI looks good in some scenes and terrible in others (those flying tentacles that hit the helicopter). Seems like a DVD rental at best.
This looks like a Sci-Fi (Scy-Fi? However they spell it now) original movie with a slightly larger budget. The CGI looks good in some scenes and terrible in others (those flying tentacles that hit the helicopter). Seems like a DVD rental at best.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
5:24PM on 09/29/2010
Doesn't look horrible, but doesn't look completely amazing. Looks like one part Dragon Wars, one part ID4, and a lolwut cast. But I'll still check it out if the w-o-m is good.
Doesn't look horrible, but doesn't look completely amazing. Looks like one part Dragon Wars, one part ID4, and a lolwut cast. But I'll still check it out if the w-o-m is good.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
5:18PM on 09/29/2010
I thought it looked kinda crappy.
I thought it looked kinda crappy.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
5:03PM on 09/29/2010
Love the shot of all the people getting sucked up.
Love the shot of all the people getting sucked up.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+2
5:03PM on 09/29/2010
Looks great! But in the back of my mind, I know they'll probably find some dumb way to defeat the aliens and give us the usual happy ending.
Looks great! But in the back of my mind, I know they'll probably find some dumb way to defeat the aliens and give us the usual happy ending.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
5:01PM on 09/29/2010

This looks cheesy good

This feels like a modern 1950s sci-fi movie, with good F/X. I can't buy Donald Faison as a serious actor, and Eric Balfour is made for genre schlock like this. It'll be a DVD rental if I see it at all, but I gotta applaud somehow this at least looks kinda sorta a little bit fun. Again, very cheesy, but maybe fun too.
This feels like a modern 1950s sci-fi movie, with good F/X. I can't buy Donald Faison as a serious actor, and Eric Balfour is made for genre schlock like this. It'll be a DVD rental if I see it at all, but I gotta applaud somehow this at least looks kinda sorta a little bit fun. Again, very cheesy, but maybe fun too.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
4:57PM on 09/29/2010

Yeah, the first trailer sucked,

and I was pretty harsh towards it, but this trailer just seriously blew me away, and I'm totally down with Skyline now.
and I was pretty harsh towards it, but this trailer just seriously blew me away, and I'm totally down with Skyline now.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
4:53PM on 09/29/2010

Ummmm....hells yes!

I think my ass will be on fire from getting to my theatre seat so fast. Finally...an alien invasion movie that thrills us like ID4 once did!
I think my ass will be on fire from getting to my theatre seat so fast. Finally...an alien invasion movie that thrills us like ID4 once did!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
-1
4:52PM on 09/29/2010
Where do I sign up?
Where do I sign up?
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+2
4:47PM on 09/29/2010

When i initially saw the cast,

i thought this was gonna be crap. the first trailer had those annoying noises, and turned me off...but this? holy shit! that looks awesome. im pumped for this now
i thought this was gonna be crap. the first trailer had those annoying noises, and turned me off...but this? holy shit! that looks awesome. im pumped for this now
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
View All Comments

Latest Entertainment News Headlines


Top
Loading...

Featured Youtube Videos

Views and Counting