Latest Movie News Headlines

The first 'A-Team' trailer hits the Net and we've got it!

Jan. 8, 2010by: Paul Tassi

Get it while it's up!

The official trailer for THE A-TEAM debuts in theaters this weekend, but via magical internet fairies, it has leaked early for your viewing pleasure. Im almost certain this will get yanked in about the next ten minutes, so try to get a peek before that happens.

Im really loving this cast, although Rampage Jackson would seem to be the most humorless of the bunch. The trailer features a voiceover narration nearly identical to the show's original intro, and the action is what youd expect until it goes off the deep end when a parachuting tank shoots down an airplane. Yikes.

Watch below. And hurry!

Extra Tidbit: I can't remember the last time I DIDN'T like Liam Neeson in a role.
Source: JoBlo.com

MORE FUN FROM AROUND THE WEB

Strikeback
Not registered? Sign-up!
Or

11:51AM on 01/08/2010

Sweeet!

I pity the foo, who doesn't want to see this.
I pity the foo, who doesn't want to see this.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
11:55AM on 01/08/2010

Hell Yeah!

The trailer was awesome and the movie looks really good and a really fun time at the movies. Neeson looks awesome in this movie as well as rest of the cast. I really hope this movie kicks major ass at the box office.
The trailer was awesome and the movie looks really good and a really fun time at the movies. Neeson looks awesome in this movie as well as rest of the cast. I really hope this movie kicks major ass at the box office.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
11:56AM on 01/08/2010

HA!

A parachuting tank shooting down an airplane....now that's a plan!! This one looks like fun.
A parachuting tank shooting down an airplane....now that's a plan!! This one looks like fun.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
12:03PM on 01/08/2010

A tank in mid air taking down an airplane

Damn now, I have seen it all. Love how over the top this movie is going to be.
Damn now, I have seen it all. Love how over the top this movie is going to be.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
12:09PM on 01/08/2010
Damn I missed it!!!! Ahh!!
Damn I missed it!!!! Ahh!!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
12:16PM on 01/08/2010
I knew it would be good, but I sort of expected something slightly corny. Man was I wrong. This looks damn good.

Loving Sharlto Copley's accent as well.
I knew it would be good, but I sort of expected something slightly corny. Man was I wrong. This looks damn good.

Loving Sharlto Copley's accent as well.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
12:19PM on 01/08/2010
Saw it!! wasn't loading before. Looks prettay prettay prettaay pretty good.
Saw it!! wasn't loading before. Looks prettay prettay prettaay pretty good.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
12:22PM on 01/08/2010

Dang it!

It actually had me really excited until the end of the trailer. Everything prior to that was great. Then the tank, [link]
It actually had me really excited until the end of the trailer. Everything prior to that was great. Then the tank, [link]
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
12:25PM on 01/08/2010

Holy F#ck!

The tank bit had me pissing myself laughing, it was AWESOME! That kind of ridiculousness is the spirit of the original show.

Liam looks fantastic in the role and finally looks like he's having a lot of fun.

The narration and graphics were also terrific, I'm having flashbacks of watching the show when I was a kid.

Just added this to my top 10 movies of next year!
The tank bit had me pissing myself laughing, it was AWESOME! That kind of ridiculousness is the spirit of the original show.

Liam looks fantastic in the role and finally looks like he's having a lot of fun.

The narration and graphics were also terrific, I'm having flashbacks of watching the show when I was a kid.

Just added this to my top 10 movies of next year!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
12:27PM on 01/08/2010

"strobe light" editing...

gives me a headache... I dig the look of the flick so far,I just hate that style of trailer editing
gives me a headache... I dig the look of the flick so far,I just hate that style of trailer editing
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+6
12:29PM on 01/08/2010

Yeah, the tank bit it's silly. So?

The A-Team was a big, crazy, silly, over-the-top, fun show. This simply takes it to a bigger level. As it should.

As for me, I'm loving it. Great use of the music cues, by the way.
The A-Team was a big, crazy, silly, over-the-top, fun show. This simply takes it to a bigger level. As it should.

As for me, I'm loving it. Great use of the music cues, by the way.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
12:31PM on 01/08/2010
I dig it!!!
I dig it!!!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
12:36PM on 01/08/2010

"strobe light" editing...

gives me a headache... I dig the look of the flick so far,I just hate that style of trailer editing
gives me a headache... I dig the look of the flick so far,I just hate that style of trailer editing
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+3
12:38PM on 01/08/2010

Yeah, the tank bit it's silly. So?

The A-Team was a big, crazy, silly, over-the-top, fun show. This simply takes it to a bigger level. As it should.

As for me, I'm loving it. Great use of the music cues, by the way.
The A-Team was a big, crazy, silly, over-the-top, fun show. This simply takes it to a bigger level. As it should.

As for me, I'm loving it. Great use of the music cues, by the way.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
12:48PM on 01/08/2010

I Like!

Badass until the tank bit. This movie is going to be alot of fun!
Badass until the tank bit. This movie is going to be alot of fun!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
12:56PM on 01/08/2010
Looks like G.I.Joe, Transformers, etc. Pass.
Looks like G.I.Joe, Transformers, etc. Pass.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
1:04PM on 01/08/2010
Ha, I like the tank bit. Looks like a good time! I was skeptical until I found out who was involved. I trust Neeson and Copely (despite his inexperience) not to be in shitty movies. I'm in.
Ha, I like the tank bit. Looks like a good time! I was skeptical until I found out who was involved. I trust Neeson and Copely (despite his inexperience) not to be in shitty movies. I'm in.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
1:07PM on 01/08/2010

WOW

And I thought G.I. Joe was completely off the wall.
And I thought G.I. Joe was completely off the wall.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
1:20PM on 01/08/2010

OMG

That was beautiful. We even got to hear a slight bit of the orchestral A-Team theme! *tears*
That was beautiful. We even got to hear a slight bit of the orchestral A-Team theme! *tears*
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
1:29PM on 01/08/2010

I love it when a plan comes together

Liam Neeson and Sharlto Copley are perfect. This looks action-packed, slightly cheesy, over-the-top and just generally fun. That's what The A-Team is all about and, as a huge fan of the original series, I whole-heartedly believe this wil be awesome.
Liam Neeson and Sharlto Copley are perfect. This looks action-packed, slightly cheesy, over-the-top and just generally fun. That's what The A-Team is all about and, as a huge fan of the original series, I whole-heartedly believe this wil be awesome.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
-6
1:31PM on 01/08/2010
i wonder why Moon didn't get nominated for the best pic Oscar? it was awesome
i wonder why Moon didn't get nominated for the best pic Oscar? it was awesome
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
1:48PM on 01/08/2010

Damn...

This looks awesome. Can't get enough of some badasses in a crazy looking action movie lol!
This looks awesome. Can't get enough of some badasses in a crazy looking action movie lol!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+2
1:59PM on 01/08/2010

"...AWESOME..."

"........E P I C......"
CANT WAIT FOR THIS......
"........E P I C......"
CANT WAIT FOR THIS......
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
2:07PM on 01/08/2010

OHHH SNAP!!

I cannot believe that this actually looks good. Way passed my expectations. Nice
I cannot believe that this actually looks good. Way passed my expectations. Nice
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
2:10PM on 01/08/2010
I hope they built that tank themselves out of spare parts they found lying around on the plane, while the plane was falling out of the sky.
I hope they built that tank themselves out of spare parts they found lying around on the plane, while the plane was falling out of the sky.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
2:24PM on 01/08/2010

F'in A

Holy moly. Carnahan is the bread, and this teaser just knocked this flick up several notches on my to-see scroll.

'Cept for that damn magic tank. Unless it rolls through the air in slo-mo and a bunch of Hispanic soldiers come tumbling out of it. Also in slow motion.
Holy moly. Carnahan is the bread, and this teaser just knocked this flick up several notches on my to-see scroll.

'Cept for that damn magic tank. Unless it rolls through the air in slo-mo and a bunch of Hispanic soldiers come tumbling out of it. Also in slow motion.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
2:48PM on 01/08/2010
Ha, I was hopin' they'd take the shot off wings and attach them to the tank. Looks bad ass tome. I love the tank bit.
Ha, I was hopin' they'd take the shot off wings and attach them to the tank. Looks bad ass tome. I love the tank bit.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+1
4:01PM on 01/08/2010
It looks campy and a bit macho, but I'm hooked. It looks like fun.
It looks campy and a bit macho, but I'm hooked. It looks like fun.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
5:30PM on 01/08/2010
Damnit I missed it! For yeah, as for Neeson, the 2000s were definitely very good to him.
Damnit I missed it! For yeah, as for Neeson, the 2000s were definitely very good to him.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
5:47PM on 01/08/2010
This looks like pure fun, silly, but fun. And I am impressed, the District 9 dude has lost his accent, he must have had a good coach.
This looks like pure fun, silly, but fun. And I am impressed, the District 9 dude has lost his accent, he must have had a good coach.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
5:50PM on 01/08/2010
Not bad at all! Count me in!
Not bad at all! Count me in!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+0
5:51PM on 01/08/2010

REMINDS ME OF...

Charlies Angels, an else getting that vibe????
Charlies Angels, an else getting that vibe????
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
5:52PM on 01/08/2010

Sold!

I'm in!
I'm in!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+1
6:53PM on 01/08/2010

Okay...

So that was better than expected!
So that was better than expected!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+0
7:22PM on 01/08/2010

rock out...

This is what i want to see in an A-team movie...a big ass popcorn movie...over the top action pieces, a good sense of humor and a lot of explosions...I wouldn't ask for anything more from this type of movie...I was worried they'd take it too seriously, but am glad my worries can be laid to rest (at least by the looks of the trailer).
This is what i want to see in an A-team movie...a big ass popcorn movie...over the top action pieces, a good sense of humor and a lot of explosions...I wouldn't ask for anything more from this type of movie...I was worried they'd take it too seriously, but am glad my worries can be laid to rest (at least by the looks of the trailer).
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
7:39PM on 01/08/2010

Hate to diss Michael Mann....

But as much as I liked some of "Miami Vice" what was missing with that movie was the fun. Here, the fun, the action, the thrilling chases---it's all here and this is, like SykkBoy said, what the "A-Team" movie should be: a big-ass popcorn movie.
But as much as I liked some of "Miami Vice" what was missing with that movie was the fun. Here, the fun, the action, the thrilling chases---it's all here and this is, like SykkBoy said, what the "A-Team" movie should be: a big-ass popcorn movie.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+0
9:03PM on 01/08/2010
That's the first Extra Tidbit I can really relate to. Liam Neeson is one of my all time favorite actors.
That's the first Extra Tidbit I can really relate to. Liam Neeson is one of my all time favorite actors.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
9:04PM on 01/08/2010

W00+

Looks like cheesy fun - I'm there!
Looks like cheesy fun - I'm there!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
9:26PM on 01/08/2010
My god it actually looks....alright! Pure cheese but done intelligently (the trailer anyway, clever marketing). I'm just glad to see Liam Neeson having some fun with Batman, this and Clash of the Titans. I'm hoping this rocks.
My god it actually looks....alright! Pure cheese but done intelligently (the trailer anyway, clever marketing). I'm just glad to see Liam Neeson having some fun with Batman, this and Clash of the Titans. I'm hoping this rocks.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
9:50PM on 01/08/2010

looks good

looks much better than kick-ass,more mainstream and cool looking.
looks much better than kick-ass,more mainstream and cool looking.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+0
10:23PM on 01/08/2010

Sweet!

This looks awesome!!!
This looks awesome!!!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
11:04PM on 01/08/2010

fuck yeah!

like i said in the title, fuck yeah!
like i said in the title, fuck yeah!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+0
11:30PM on 01/08/2010
That was one hell of a trailer tbh, can't wait to see it in HD. I have a lot more faith in this remake now I have seen that.
That was one hell of a trailer tbh, can't wait to see it in HD. I have a lot more faith in this remake now I have seen that.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
11:35PM on 01/08/2010
yep. i'm gonna see that.
yep. i'm gonna see that.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
12:54AM on 01/09/2010
That was a nice surprise. Action looked sleek and fun. Cast seems excellent. I am now 100% onboard.
That was a nice surprise. Action looked sleek and fun. Cast seems excellent. I am now 100% onboard.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
1:48AM on 01/09/2010
hahahahahahahaha this looks awesome.
hahahahahahahaha this looks awesome.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
1:52AM on 01/09/2010
The trailer is much better than I expected. And a tank in a mid-air fight! I'm there. And Liam Neeson kicks arse.
The trailer is much better than I expected. And a tank in a mid-air fight! I'm there. And Liam Neeson kicks arse.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+0
2:30AM on 01/09/2010
Dip to black extravaganza.
Dip to black extravaganza.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
2:52AM on 01/09/2010
I hope they actually hit someone with those bullets
I hope they actually hit someone with those bullets
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
3:12AM on 01/09/2010
Guh! They almost had me until the end. This doesn't need to be a flashy CG extravaganza. Guh... way of the world I guess.
Guh! They almost had me until the end. This doesn't need to be a flashy CG extravaganza. Guh... way of the world I guess.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
3:54AM on 01/09/2010

yessir!

this looks like a damn good time
this looks like a damn good time
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
4:33AM on 01/09/2010

I'm gonna be completely honest

I have never seen an episode of "The A-Team", but this looks like what it's supposed to be, loud and obnoxious fun, so I'm there. Plus, I'm a huge Rampage fan. Come back to whoop Rashad's ass!!
I have never seen an episode of "The A-Team", but this looks like what it's supposed to be, loud and obnoxious fun, so I'm there. Plus, I'm a huge Rampage fan. Come back to whoop Rashad's ass!!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
11:50AM on 01/09/2010
Rampage is a douche bag. True story.
Rampage is a douche bag. True story.
+0
7:45AM on 01/09/2010
niiiice!!!!
niiiice!!!!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
9:12AM on 01/09/2010
This movie looks good, I am still semi-worried how the whole movie will be, because often the case, Classic TV shows dont always translate well into major motion pictures..so we will see...Hopefully Rampage will be a good Mr. T and the whole movie will paid respects to the classic TV show.
This movie looks good, I am still semi-worried how the whole movie will be, because often the case, Classic TV shows dont always translate well into major motion pictures..so we will see...Hopefully Rampage will be a good Mr. T and the whole movie will paid respects to the classic TV show.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
9:51AM on 01/09/2010

now i really feel old but...

FINALLY!!!!! the biggest and (kind of but definately)the dumbest & best 1980's show turned into a movie... OMG i'm having an eighties orgasm right now... seriously though, bring it on (or, as we say in Australia, bring it on mate)!
FINALLY!!!!! the biggest and (kind of but definately)the dumbest & best 1980's show turned into a movie... OMG i'm having an eighties orgasm right now... seriously though, bring it on (or, as we say in Australia, bring it on mate)!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
3:56PM on 01/09/2010

I CANT WAIT!!!

This looks soooo bad ass!I love the tank part I can't wait to see that on the big screen!
This looks soooo bad ass!I love the tank part I can't wait to see that on the big screen!
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
5:10PM on 01/09/2010

Looks Fun

I love Rampage, I hope it was worth him putting his MMA career on hold for it. I was a huge A-Team fan and the trailer looks pretty damn good.
I love Rampage, I hope it was worth him putting his MMA career on hold for it. I was a huge A-Team fan and the trailer looks pretty damn good.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
9:16PM on 01/09/2010

hmmmm maybe

This could go either way.... BUt hey Liam Neeson is in it, so how bad could it be, Liam Neeson Is awesome
This could go either way.... BUt hey Liam Neeson is in it, so how bad could it be, Liam Neeson Is awesome
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
9:28PM on 01/09/2010

Looks Kinda Cool

I think it looks pretty decent. The casting looks pretty spot on. I would have liked to see an updated version of the A-team van. maybe an armored flat black SUV with the trademark red stripe. I dunno.
I think it looks pretty decent. The casting looks pretty spot on. I would have liked to see an updated version of the A-team van. maybe an armored flat black SUV with the trademark red stripe. I dunno.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+0
9:56PM on 01/09/2010

THERE IS NO PLAN B

Every teenage girl's nightmare.
Every teenage girl's nightmare.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
11:40PM on 01/09/2010
That actually looked good! and I'm no fan of the t.v. series either.
That actually looked good! and I'm no fan of the t.v. series either.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+0
5:56PM on 01/10/2010

Ok..OK.

I'm sold. I will be there.
I'm sold. I will be there.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
10:39AM on 01/11/2010

Yes

A-Team ftw!. This movie looks like a lot of fun. That trailer was better than expected
A-Team ftw!. This movie looks like a lot of fun. That trailer was better than expected
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
-1
11:18AM on 01/11/2010

Not a fan of the original

And will not see this movie in theatres. Something just looks stupid about this movie. Oh wait, it was the "firing a machine gun attached to a tank falling out of an airplane" routine. Yep, that was it.
And will not see this movie in theatres. Something just looks stupid about this movie. Oh wait, it was the "firing a machine gun attached to a tank falling out of an airplane" routine. Yep, that was it.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
+1
1:10PM on 01/11/2010
Yeah, because the parachuting tank didn't look cool or anything...

I'm so down for this. I love a good blockbuster. Most of the ones we get are garbage.
Yeah, because the parachuting tank didn't look cool or anything...

I'm so down for this. I love a good blockbuster. Most of the ones we get are garbage.
Your Reply:



Please email me when someone replies to my comment
View All Comments

Latest Movie News Headlines


Top
Loading...
JoBlo's T-Shirt Shoppe | support our site... Wear Our Gear!